تک‌مضراب (دفتر اول، دوم و سوم در یک فایل) شامل ۳۰۰۰ تک‌بیتی

دسته بندي : کتاب و پژوهش » شعر
سلام

تا امروز بالغ بر سه هزار بیت در کانال ادبی تک‌مضراب ثبت گردیده است و به فضل الهی این کار هنوز هم ادامه دارد. همان‌طور که می‌دانید هر ۱۰۰۰ بیت را در قالب یک فایل PDF به علاقه‌مندان ارائه دادم که از قسمت محصولات کیمیا، قابل دسترسی است.

کار جدید اینکه این سه دفتر –که جمع مبلغ آن‌ها ۲۷۰۰۰ تومان می‌شود- را در یک فایل زیپ‌شده جمع کردم و امروز با ۳۵ درصد تخفیف به مبلغ ۱۷۵۵۰ تومان خدمت شما تقدیم می‌کنم.

علاقه‌مندان به ادبیات و شعر و کسانی که دوست دارند سه‌هزار بیت ثبت‌شده در تک‌مضراب را به صورت یکجا داشته باشند، می‌توانند این محصول را هم‌اکنون خریداری کنند.

والسلام

* تذکر مهم:
«این یک خرید نیست، کمک به ادامه‌پیداکردن یک کار دینی، فرهنگی، ادبی و علمی است.»

اثری که ملاحظه می‌کنید از مجموعه‌ی تولیدات سایت کیمیا و حاصل صرف ساعت‌ها وقت و هزینه است. سایت کیمیا به صورت کاملا شخصی اداره می‌شود و به هیچ شخص حقیقی و حقوقی وابسته نیست. هزینه‌ای که –علی‌رغم وجود تفاوت بسیار زیاد با قیمت تمام‌شده- بابت دریافت این اثر پرداخت می‌کنید، صرف تامین بخشی از هزینه‌های سایت و ادامه‌ی فعالیت و تولیدات دینی، فرهنگی، ادبی و علمی آن می‌شود. لذا تقاضا می‌شود از کپی، نشر و یا انتشار لینک دانلود این اثر جدا خودداری کرده و علاقه‌مندان را برای دریافت آن به سایت کیمیا هدایت کنید. بدیهی است انتشار این اثر در جای دیگر و بدون پرداخت هزینه، مورد رضایت تولیدکنندگان آن نیست و باعث ضمان خواهد گردید. با تشکر
دسته بندی: کتاب و پژوهش » شعر

تعداد مشاهده: 7636 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 900

حجم فایل:7,941 کیلوبایت

 قیمت: 17,550 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: